Söt liten sommarflicka!

Publicerat 2011-06-07 19:38:46
Titta, Nina kan!
.
Barn med lite kladd runt munnen är sommar för mig. Det är så mycket som händer runt dem och det är massor de vill lära sig därför har de inte tid till att tvätta sig. Lilla söta NINA!
.
Trots att jag sovit som en stock i natt har jag varit trött hela dagen. När jag kom hem gick jag raka vägen till sängen och somnade direkt. Jag ser ut som en liten knubbsäl där jag ligger och har heller inga planer på att lämna läget. Jag låter säkert som en sådan när jag sover också...hahaha....Bara för en timme sedan öppnade sig himlen och det har regnat och åskat. Det känns riktigt skön men jag hoppas att det är övergående.
.
Nu kära vänner är det dax för mig att titta på de svenske i fotbollsmatchen mellan Sverige-Finland. Sexigt eller hur!

Foto // 4 kommentarer




Maria-Thérèse

Å vad söt! Fin bild.

Här vid kusten är det soligt men irriterande kallblåst... Om ett par dagar flyr jag inåt landet där det är närmare 30 grader, 10 graders skillnad!

2011-06-07 20:14:56 http://blog.afiori.com
Marie

Ja, det är verkligen sommar håller med =D. Ja nu är det fotboll, men jag kikar ej. Men sambolusis gör hehe

kramar



Fin bild

2011-06-07 20:28:46 http://myflowergirl.blogg.se/
Annelie Esséus

Och DEN matchen gick ju bra, idag är finnarna tysta....

Härlig bild Lena, hon är urcharmig!

2011-06-08 08:44:23 http://esseus.se
Anna

Gumman min...Jätte fin bild. Du får gärna maila mig den. Hoppas allt väl med dig? Kram




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!