En slapp dag!

Publicerat 2011-03-26 15:43:47
Fy fasiken vilken kall vind vi har haft idag. Brrrrrr.....I och för sig kan man klä sig i varma vinterkläder men jag har inte lust för det. Mitt lilla ägg är inställd på vår och det är ganska skönt.
.
Jag tycker lördagen hittills varit skön och avslappnad. Allt började med att jag fick sova ostört fram till kl 10.00 och därefter åt jag en enkel frukost. När man lever som jag gör ser jag det som en förmån att få gå ut och äta och idag blev det sushi. Det är en av mina favoriter och jag upplever det som att mättnadskänslan är skonsam. Det är inte alltid så roligt att sitta och äta själv men den lilla sushirestaurang vi har här i Borlänge är så pass liten så alla sitter tillsammans hur man än bär dig åt.
...
...
Ni som känner mig vet att jag är otroligt idrottsintresserad och den här eftermiddagen kommer jag att titta på ishockey. NICE!

Blandat // 3 kommentarer




MICHAELA D

Svar: Den som lever får se;)

2011-03-26 19:02:36 http://michaelaa.webblogg.se/
Marie

har också haft skön dag, men det har som sagt varit kalla vindar

Hualigen

kramar

2011-03-26 22:53:19 http://myflowergirl.blogg.se/
Anna

Jag är inte mycket för Sushi men du har fått det att se riktigt gott ut!

Ha det gott

Anna




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!