Gävle ToR

Publicerat 2011-03-22 19:32:33
Idag har jag varit till Gävle en sväng på ett jobb. Dagen har känts lång pga en dålig natts sömn men jag hoppas att den här natten blir bättre. Jag vet inte vad som händer men det är kanske beror på att det blivit varmare i sovrummet pga det underbara väderomslaget. I morse var det +6 C när vaknade. NICE!
.
Nästa vecka ska jag på en veckas jobb i Helsingborg varför att morgondagen måste jag ägna åt att förbereda mig. Det som kommer att bli spännande är att få träffa min bloggkompis Helena Kulle som bor just i Helsingborg. Jag tror att jag måste göra en insats för mänskligheten när jag kommer dit ner.
.
Jag hoppas Madam Flod får en riktigt god natt sömn! Dröm om vampyrer, det brukar jag göra!......Hahahaha

Blandat // 2 kommentarer




Helena Kulle

Är det mej du vill göra en insats på..så ja..det får du gärna..! ska tatuera mej kom jag visst på, men är nog hemma igen vid senast kl 18. kan ju ses på stan nånstans kanske?



KRAM

2011-03-22 19:45:55 http://kullefoto.se/
Helena Kulle

Hej..igen!

Nä vi kan ses på måndag, det är inga problem för mej, om det passar dej, eller blir det för sent för dej?

2011-03-22 20:16:18 http://kullefoto.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!