Hur har min dag sett ut?

Publicerat 2011-03-29 19:14:26
Allt startade med en stor bit från en butterkaka och en kopp kaffe. Till förmiddagsfikat åt jag två mackor, skinka och ost, till en kopp kaffe och till lunchen en portion lax/potatis och en kopp kaffe. Till eftermiddagsfikat åt jag en bit Wienerlängd till en kopp kaffe.
.
Efter dagens arbetspasset tog jag en promenad här i centrala Helsingborg och parkerade min rumpa på en stol på Espressp Café. Tanken var att jag skulle ta några fina interiörbilder. Jag beställde en kopp kaffe! Jag blev uppmanad att inte ta några bilder varför jag lämnade mitt kaffe och gick till ett annat café. Där beställde jag en kopp kaffe och en biskvi.
.
Pust....
.
Nu ligger jag här på sängen som en primadonna och funderar på om jag ska gå ner till baren och beställa mig en kopp kaffe....hahahaha

Blandat // 3 kommentarer




Marie

Skön dag du haft, meeh varför skulle man ej få foto, llåter ju löjligt



Kramar

2011-03-29 19:19:42 http://myflowergirl.blogg.se/
MT

Haha, från en matbloggare till en annan....

Men vilka töntar som inte ville låta dig fotografera! De bestämmer inte ens över det. Du skulle ha sagt att vad synd då, jag tänkte göra reklam för er i min MYCKET välbesökta blogg men nu tänker jag skriva om hur ni beter er i stället. Ciao.

2011-03-29 19:41:34 http://www.afiori.com
catja

MT: :) :)



Det låter ju för dumt...bad de dig verkligen att inte fota?

2011-03-30 19:41:25 http://bjermo.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!