I´m on my way!

Publicerat 2011-03-27 14:35:54
Idag är det full rulle här hemma. Jag kommer att vara bortrest större delen av veckan och jag försöker se till att huset är i bra ordning om mäklaren har behov av en visning. Trots att huset är relativt litet så är det ändå en hel del att göra för att bibehålla den rätta fräschören. Jag har fått läget under kontroll och nu ska jag bara packa mina väskor. Naturligtvis är det Skåne som jag ska åka till och det ska bli så skönt att få möta mer vår än vad vi har här i Dalarna.
.
Det är ett tufft jobb vi ska hantera i Helsingborg som tar massor av tankearbete men det kommer säkert att gå bra. Däremot ska jag passa på att träffa en av mina bloggvänner som är bosatt i just Helsingborg. Jag har tre riktigt duktiga fotobloggare i samma stad som ger mig massor av inspiration men jag tror att det blir en av dem jag kommer att träffa. Det är alltid spännande att få möta en person som jag under en längre tid haft en skriftlig dialog med.
...

Blandat // 3 kommentarer




LissenTo

Ett nytt skede i ditt liv Lena. Förstår att det är mycket att fixa med. Det jag ar sett av ditt hem är vackert (som din bild).



Jag bor på 75 kvm, 3 rum och kök.

Kunde jag skulle jag gärna hjälpa dej, lite långt bara.



Ha det såt trevligt med Helena, hälsa.



Kram Lissen

2011-03-28 06:18:07 http://lissento.blogg.
Annelie Esséus

Det låter som om du har lite att stå i! Vad spännande att möta lite bloggvänner, det är fantastiskt vilka härliga människor man mött tack vare bloggen.

Jag anar att det är Hellena Kulle du ska träffa, hälsa henne från mig, hon har av nån anledning en speciell plats i mitt hjärta. Jag har aldrig träffat henne, men älskar hennes bilder. Dessutom är hon en utpräglad känslomänniska, en konstnär.

Det vore inte fel att träffa dig heller för den delen! skratt Ha det gott ni båda!

2011-03-28 08:19:10 http://dartanjang.blogspot.com
Marie

Du tar kliven mot ditt nya liv, det låter härligt, spännande att träffa en nätvän



Kramar

2011-03-28 11:41:41 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!