Nu får det räcka!

Publicerat 2011-03-23 23:17:24
Den här veckan har diskussionerna gått heta i media kring den nya dateringsighten där målgruppen är gifta, som vill vara otrogna. Det verkar inte klokt att man ska locka gemene man till ett förhållningssätt/normalisering av att det ska vara acceptabelt att vara otrogen. Jag anser att en otrohet är ett tecken på en svaghet eller ett svek. Att människor träffas och blir förälskade går inte att hindra och kan vara hälsosamt men däremot att söka sig till okända tillfällig partners som man inte vet någonting om och som i sin tur kan medföra en stor risk för spridning av olika könssjukdomar som drabbar en oskyldig partner som väntar där hemma. NU RÄCKER DET!
.
Skilj er om ni inte längre är nöjd med ert liv där hemma!
.
Var har KÄRLEKEN tagit vägen?

Blandat // 3 kommentarer




Monika

Jag kan bara hålla med! Vad är det med folk? Kan man inte vara trogen så ska man lämna den man lever med för då antar jag att man inte älskar den personen! Vidrig sida!

2011-03-24 08:10:47 http://monnetankar.blogspot.com
Anonym

Håller med dig till fullo! Fruktansvärt att "uppmuntra" människor att göra andra människor illa. Var tar ord och handling som kärlek, respekt och hänsyn vägen?

Nä, det är nog snart dags att putsa upp ordet "moral" igen!

Kram a-k

2011-03-24 08:20:09
MT

Exakt!

2011-03-24 10:25:41 http://www.afiori.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!