Idag har jag fått en aha upplevelse......

Publicerat 2011-05-30 20:38:39
......därför jag fått reda på vad Camera RAW är för något. Det ni go vänner...man blir aldrig för gammal för att lära sig något nytt.
.
I kväll har vi målarvänner träffats i Gustafs, Dalarna, för att måla tillsamman under några timmar. Vädret var perfekt och vi kunde sitta utomhus och bara kreera. Mmmmm....
...

Foto // 5 kommentarer




Marie- En fotografernade hundtoka

Ohh vad härligt och ja, man borde fota mera i RAW =D



Fina bilder och du tack, så mallig min man vart haha

kramar

2011-05-30 21:26:18 http://myflowergirl.blogg.se/
Anna

Jaha, trodde jag har visat och förklarat för dig det där med Camera Raw lite grand när jag var hos dig, men du var så trött så det kanske inte fastnat haha...dessutom så finns det ju en guide i min blogg om hur jag redigerar bilder, det är ju i Camera Raw...men kommer du hit så ska jag visa dig på min stooora datorn med mus :-D flera tips och trix i fotoredigeringen...Mammsen du kommer väl hit på lördag och fotar med mig dop och vigsel? orkar/vill du? Innan dess så kan du gärna komma på torsdag om du har inget för dig då...kram

Anna

Ok, då är vi överens, kom vid 15-16 tiden då. Men så du vet, här bor vanliga människor, på landet, inga luxury haha...huset står inför renoveringen som vi sätter igång med strax efter midsommar, Vi ska byta fönster, byta paneler på huset, riva ner verandan, renovera duschen, möblerna i köket ska bytas mm...så det ser ut just nu som det gör....haha...vi syns då...ring när du är på väg...kram

Lissen

Sköna bilder, det finns en förnöjsamhet i dom.

Gillar sista bilden, det är något med ljuset.



Visst är det härligt att lära mer och få aha känslan.......

2011-05-30 22:46:47 http://lissento.blogg.se/
Misswhatsit

Vilka härliga bilder! Det ser verkligen trevligt ut. Visst är det härligt att man alltid kan lära sig nya saker.:)



Tack för trisskommentaren!

Ha en fin vecka!

2011-05-30 23:53:39 http://misswhatsit.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!