Malmö

Publicerat 2011-05-23 17:56:04
Hej kära vänner!
.
Jag precis kommit till Malmö för att slutföra ett jobb och allt är bara för vacker och härligt här nere i Skåne. Tyvärr har jag glömt sladden som överför bilder från kameran till dator varför jag inte har något att visa er idag. Jag har plåtat många fina bilder som jag gärna hade visa er men jag hoppas få tag på en kabel till i morgon.
.
När jag och mina kollegor satt ute på ett café och myste fick jag en idé om att skoja med en av dem. Jag bad min kollega öppna fodralet där jag har min reflexskärm....alla ni som öppnat en sådan vet vad som händer....hahaha....det sprätter fram i full storlek på någon sekund. Det såg riktigt kul ut ska ni veta. Sedan fick de vara modeller.  Vi satt i solen och jag bad dem hålla skärmen så jag skulle få bättre ljus i deras ansikten. Det blev så starkt sken att de inte kunde hålla upp ögonen. Naturligtvis uppmanade jag det att öppna ögonen och de såg riktigt roliga ut. Jag hoppas verkligen att bilderna kommer till sin rätt...hahaha.
.
Nu ska vi gå ut på en kinesisk restaurang och äta en härlig middag tillsammans. Min son Björn kommer att anslut och det kommer att bli extra kul.
.
Vi kanske hörs mer i morgon!
Kram

Blandat // 6 kommentarer




Marie Tävling pågår

haha ja de skjuter ju upp som en raket ur facket, haha. Ska bli kul att se kort på det =D.. Underbart att vara i Malmö kan jag tro =D



kramar

2011-05-23 21:15:14 http://myflowergirl.blogg.se/
Helena Kulle

Ja, visst är Skåne fint OCH Malmö. Sitta och fika i solen, helt underbart.

KRAM och hoppas vi ses snart. Vart vet man aldrig.

/Helena

2011-05-24 11:04:33 http://kullefoto.se/
Anna

haha, vad kul att du skaffat dig en reflexskärm. jag ser hela situationen framför mig och skrattar så jag har ont i magen. Man ska helst inte titta på skärmen då man studsar ljuset samt den som håller i skärmen får väl stå en bit ifrån motivet...haha...men nu vet du det. Stackarna som fick "reflexskärmsblänk i ögonen" haha... Det ska bli spännande att se bilderna. ha det så skönt nu där i Malmö. Krams

Gerry

Skulle inte tro att det är någon vacker syn.

2011-05-24 22:50:38
Annelie Esséus

Om du ska vara i Malmö ett tag, besök Karib Creol!

En helt fantastisk restaurang som serverar underbar karibisk mat! Boka bord! Du lär inte ångra dig, det är min favoritrestaurang, alla kategorier!

2011-05-25 18:23:42 http://esseus.se
Helena Kulle

Lilla torg?

Där ska du och jag fika inom en snart framtid..bara så du vet det!!!

KRAM

2011-05-31 08:21:19 http://kullefoto.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!