En helg i sällskap av många fina tjejer (kvinnor)

Publicerat 2011-11-13 18:58:40
Nu är det söndagkväll och hemmet är under kontroll. Det känns skönt att veta att all tvätt är struken, hemmet städat och trädgården iordninggjord. Nu är det bara för snön och komma.
.
Fredagen tillbringade jag tillsammans med underbara Pia. Vi hade så trevligt över ett glas vin och i sällskap av massor av tända ljus. Lördagkvällen tillbringade jag tillsammans med grannen Anna-Carin och två andra underbara tjejer i hennes jaccuzi. Det var kallt ute men vattnet höll ca +40 C. Det var en ny upplevelse för mig och jag tror att satt i badet i fyra timmar. Snacka om att kroppen nästan skrumpnat men trevligt var det i vilket fall.
.
Imorgon tar jag bilen till Sigtunahöjdens konferensanläggning för ett enhetsmöte. Det är det första mötet i den nya organisationen och det ska bli roligt att få träffa många nya spännande arbetskamrater.

Vänskap // 2 kommentarer




Marie

Men så trevligt du haft mammsen

kramar

2011-11-13 21:56:14 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Det lät ju underbart att bada utomhus! Mysig helg du haft! Hoppas du får en bra vecka. Kram!

2011-11-15 10:41:04 http://Monnetankar.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!