En uppryckning!

Publicerat 2011-11-26 14:43:23
...
Idag har jag fattat förkärlek för mitt hem och tagit ett rejält grepp. Det som jag känner mig mest nöjd med är att jag har justerat en snett hängande gardinstång som jag suttit och tittat på under två år. Pust....jag har ofta inte problem med att ta tag i saker, men saker som hänger snett och som innebär att jag måste ta fram ett verktyg kan suga. Nu är det gjort och jag känner mig nöjd.
.
Elljusstakarna är på plats och dammet är borttorkat! YES!
.
Visst är det irriterande när man ska ställa tillbaka dammsugaren och den, liksom, anfaller en och bara vill ta sig ut. Inte nog med det så har slangen mage att sticka ut när man försöker stänga dörren. Jag hann svära några gånger under processen;))))
En kopp kaffe efter en intensiv dag!

Blandat // 3 kommentarer




Marie - Foto & hund hjärtar mig

Haha känner igen mig, så är våran dammsugare med för det är ett trång städskrubb den ska in i och den ramlar alltid ut ett par ggr så man blir lite gaaaaaaaaaaaaalen haha



Fiiiint du har det

2011-11-26 15:45:10 http://myflowergirl.blogg.se/
Marie - Foto & hund hjärtar mig

Klart jag kan hjälpa dig med det



vad var inlogg?



Du kan skriva det på min blogg för jag publicera ej det

2011-11-26 15:45:35 http://myflowergirl.blogg.se/
catja

Gillar den mysiga känsla det blir med en sorts soffa, två olika slags fåtöljer istället för stereotyp möblering. Ser så ombonat ut. Fåtöljen påminner om en Jetson, är det en sådan tro? Haft två sådana för tio år sedan men sålde dem.

2011-12-06 07:55:29 http://bjermo.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!