Att vara levande!

Publicerat 2011-10-15 12:06:18
Jag har den senaste tiden fått kommentaren om att jag är en "levande person". Det känns otroligt fantastiskt men jag har funderat en del om varför. Vad är det som gör en person levande? ...eller vad är det som gör en person "olevande". Det finns säkert många skäl till både det ena och det andra men jag tror, för min del, att det handlar om att inte ta mig själv på så blodigt allvar. YES...så är det!
.
Igår fick jag besöka att sonen "Pelleplutt", Marit, Helen och charmtrollet Filip. Vi lagade mat tillsammans och åt en tårta. Kvällen var ett stort födelsedagskalas. Jag blev gratulerad på min födelsedag som var den 3 oktober, Marit fyller år den 16 oktober och Pelle den 18 november. Jag slog faktist "knockout" på min son därför att han fick överta min IPAD. Det är länge sedan jag såg så mycket glädje i ett par ögon. Sådan mor, sådan son.
.
Pelle och Filip
Sådan mor, sådan son!
...
Här två otroligt söta tjejet:
Helen och Marit

Vänskap // 2 kommentarer




Marie

Så härliga bilder =D



ha en toppenlördag nu

kramar

2011-10-15 12:32:04 http://myflowergirl.blogg.se/
Annelie Esséus

Visst verkar du vara en "levande" person. Jag har ju inte träffat dig (ännu!) men jag har fått uppfattningen om att du är en väldigt öppen och tolerant person.

Sköna bilder!

2011-10-15 12:36:33 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!