Handelsträdgård

Publicerat 2011-09-10 16:17:33
Det område där våra radhus är placerade har långt tillbaka i tiden varit en handelträdgård. Det innebär att det finns gamla fruktträd bevarande på de allmänna delarna och det finns massor var härlig frukt på träden. Jag passade på att plocka lite äpplen som jag kommer att göra något riktigt gott av.
.
Ikväll är jag bjuden till min vän Grete på middag och det ser jag verkligen fram emot. Jag lovar att ta med mig min kamera och dokumentera den fina stämningen. Vidare har jag idag monterat en IKEA lampa vid namn Maskros. Det var ett riktigt pyssel men nu är den på plats. Det var nära att jag blev hängades i sladden men jag lyckades få en fot på rumsbordet och jag återfick balansen. PUST......
...
Nu är några av alla vedsäckarna på plats.
...
Om ni tittar riktigt noga på den här bilden är det en cykel som finns invuxen i buskaget. Den blev lämnad där i samband med Peace & Love för två år sedan och ingen har saknat den. Polisen vill inte befatta sig med den därför att den är låst.
...

Foto // 2 kommentarer




≡ Marie

Finfina bilde roch vad cooolt med cykeln =D. Samt vad mysigt att det varit en handelsträdgård där =D



Vad fina kort

Kramar

2011-09-10 16:44:09 http://myflowergirl.blogg.se/
Annelie

Jag vet precis vilken lampa du menar, den är SKITSNYGG!

Kan tänka mig att du haft lite att göra med den...;)

2011-09-10 20:11:09 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!