God fortsättning alla läsare!

Publicerat 2012-12-26 17:22:00
Jag har haft en fin jul tillammans med nära och kära och det känns riktigt skönt att veta att jag inte kommer att jobba förrän nästa år. Nästa år låter avlägset men närmare bestämt efter trettonhelgen. 
 
 
Som ni säkert läst så hade jag problem med min mage veckan innan jul och den satte sina spår under julen. Magen ville liksom inte men allt kändes riktigt OK ändå.
 
Igår var jag ute på en promenade i timmar och idag har jag varit till Ribergsborgs kallbadhus och tagit mig ett dopp i havet. Jag har aldrig gillat att bada kallt men den här gången var det frivilligt och riktigt skönt. Förutsättningen var att basta både innan och efter doppen och då kändes det riktigt OK.
 
Det som känns mindre roligt är att klädhyllan i min klädkammare rasat ner och ett rejält kaos har uppstått. Jag tycker det är märkligt för det enda jag hade hängt på stången var skjortor och klänningar. Det är bara att ringa vaktmästaren imorgon för åtgärd.
 
Snart stundar nyår och mina planer är att bara ta det lugnt och ha en date med mig själv. Jag kommer att ta ett dopp i havet under förmiddagen och därefter äta en god bit mat ute på någon krog och när mörkret infaller tänker jag gå ner till havet och släppa en thailandslykta ut över havet. Det ska bli så härligt!
 

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Så fint och god fortsättning du med
kramar

2012-12-26 17:38:37 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!