Det är fan i mig hopplöst!

Publicerat 2012-02-29 18:29:22
Idag har jag, under tre timmar, suttit i ett seriöst telefonmöte där vi redovisat läget i alla våra projekt. Vi har fått redovisa tollgats,prognoser och alla var mycket koncentrerade. I slutet på mötet frågade chefen om någon hade en ytterligare fråga. Jag knäppte på mikrofonen och frågade:
.
ÄR DET NÅGON SOM VILL GIFTA SIG MED MIG?
.
Det blev knäpptyst....jag väntade och väntade....det fortsatte att vara tyst. Till slut frågade jag Åke och Ulrik om de kunde ställa upp. Det är nämligen så att Åke är en gammal tjurig kommunist från Ånge och Ulrik gillar killar. Inte ens de ville ställa upp.
.
THE BOTTEN IS NÅDD!


Blandat // 3 kommentarer




Anonym

Hehe, jag kan gifta mig med dig, skratt. Eller nja det går ju ej, men Bellman, skratt

2012-02-29 22:42:51
Åke

Jodu :) Livet är inte lätt ;) Men jag skulle velat se ansiktsuttrycken på mötesdeltagarna :) Kanske bättre lycka om 4 år...

2012-03-01 07:55:20 http://www.nacka144.se
Annelie

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaapskratt! Jag skulle vilja sett minerna.

Kan du inte LÅTSAS att du är gift? Du kan ju ha en man i byrån...........;)

2012-03-02 01:15:39 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!