Kallt!

Publicerat 2012-02-05 17:28:01
...
Nu är det snart slut på en härlig helg och en ny vecka väntar. Kylan biter i skinnet och jag hoppas att det vänder snart. Nästa helg ska jag åka tåg till Kiruna och den senaste veckan har SJ fått ställa in avgångar pga kylan. Det är inte lätt för järnvägstrafiken när kylan slår hårt mot stålet men när jag kommer ska allt bara fungera...hahaha..
.
Igår fick jag sällskap av vännen Mari-Anne till Romme Alpin där vi åt en god lunch och träffa Petra som basar för hotellet. Naturligtvis låg kameran hemma i värmen och jag saknade den. Det såg så härligt ut med alla skidåkare i backen. Eftermiddagen ägnade jag åt att komplettera min vinterutrustning med varma kläder. Som ni ser på bilden har jag slagit till på en riktigt färgstark "toppeluva".
.
I morgon kl. 05.35 kommer taxin och hämta mig för transport till Dala Airport. Jag landar kl. 08.00 i Malmö och där blir jag kvar till tisdageftermiddag. Naturligtvis kommer jag att passa på och träffa sonen Björn och Rocky.

Blandat // 3 kommentarer




Marie

Ohh Romme, där var länge sedan jag var =D. Samt att vad kul att åka ner till Malmö, =D



Så söt du är i din mössa

kramar

2012-02-05 21:18:23 http://myflowergirl.blogg.se/
Peters bildmagi

Härlig bild :-)

2012-02-07 14:56:33 http://petersbildmagi.blogg.se/
Johanna - Fotoblogg!

Åhh en härlig tripp till Skåneland! :)

Fin mössa!

2012-02-08 02:00:18 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!