Några dagar i Malmö!

Publicerat 2012-02-23 20:02:07
...
Bilden här ovan har jag plåtat med min Iphone från planet mellan Borlänge och Malmö. Det var en så härlig känsla att få titta ut och uppleva solen som tonar upp sig ovanför det mjuka molntäcket. Visst är det vackert!
...
Fotat med min Iphone
...
Dagarna har varit intensiva med massor av arbete och intryck. Efter en arbetsdag har jag varit väldigt, väldigt trött men jag har ändå passat på att ta mig en härlig promenad, besökt fik och ätit middag tillsammans med sonen. Som ni kanske förstår så är det sonen på bilden till vänster här ovan och bilden till höger visar resterna efter att jag ätit en smarrig semla...mums....
.
Innan taxin kommer och hämtar mig imorgon ska jag passa på att besöka butiken "Granit" som jag tycker har lite av varje som tilltalar mig. Vi får se vad jag kan bära med mig på flyget hem! Allt går bara man vill;)))

Blandat // 3 kommentarer




Annelie Esséus

Tack för din fina kommentar Lena!

Hahahahaha, det blev inte mycket kvar av den sär semlan ser jag. Och sonen, fick han ingen eller, han ser allt lite besviken ut tycker jag...skratt

Vad blev det på Granit då?

2012-02-24 08:42:02 http://esseus.se
Marie

Tack mammsen =D



Ohh så härlig tripp och finfina bilder =D



Hoppas att du hittade ngt fint

kraamar

2012-02-24 10:18:41 http://myflowergirl.blogg.se/
catja

Såg du att jag vinkade till dig? ;)

2012-02-24 19:26:59 http://bjermo.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!