Söndag

Publicerat 2012-02-26 14:10:37
När jag var i Malmö passade jag på att besöka butiken Nomvula, en butik med inredningsprodukter från Sydafrika. Det var riktigt trevlig att gå runt i den lilla butiken och titta på allt vackert. Något jag fastnade för var tavelramar gjorda av drivved. De var gjorda av hemlösa från Sydafrika och det kändes riktigt bra att få göra en insats för dem. Jag hoppas verkligen att de fick en liten del av det jag fick betala.
...
De jag köpte var vita med massor av patena.
...
.
Många av produkterna hade starka färger och det mesta hade fått inspiration från naturen. Titta gärna in om ni har vägarna förbi. Jag tyckte att de här hjärtarna hade så vacker färg och fina varianter på mönster.
.
Den här dagen har jag tagit hand om mitt hem. Jag har tvättat, tagit hand om den torra tvätten, bäddad rent, torkat damm, hängt tavlor, städat kylen, servat kaffemaskinen, slängt sopor och planerat en meny inför nästa helg. Pust....mitt i allt har jag funderat på jobbet. Jag känner att hjärnan kokar men hur bär man sig åt? Nu ska jag sätta mig och labba med några bilder för att komma ifrån alla måsten.

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!