Nu är jag på gång!

Publicerat 2012-01-30 18:20:29
Nu har jag äntligen kommit igång med att träna. Har kört flera pass på Friskis och jag känner att kroppen börjar svara på all beslastning....skönt. Efter 10 år som ledare kraschade jag, av olika anledningar och kunde helt enkelt inte röra mig längre och speciellt inte lyssna på musik. Hjärnan kokade och det har tagit mig lång tid att komma tillbaka. Jag hade smärtor i hela kroppen och den skrek varje gång jag försökte anstränga mig. Nu har jag, de senaste tre åren vilat både kropp och känner att glädje för att träna har kommit tillbaka. Vidare fick jag ett glädjande besked när jag igår skulle köpa mig ett par nya jeans. Jag har de senaste 12 månaderna minska i 6 storlekar....wow...vilken överraskning. Jag har inte aktivt bantat utan arbetat med att förändra mitt liv till det bättre. Ett tips till er alla: arbeta aktivt med att plocka bort allt som "suger" eller drar ner er i skiten. Det är inte en lätt resa men den ger resultat bara man har en stark vilja till förändring. Kasta ut vågen!
.

En sju år gammal skräckbild! ...hahaha
...
Herregud vad galen jag ser ut!

Blandat // 2 kommentarer




Marie

Skönt att komma igång och det är skönt att komma dit att man hittat viljan med =D



Vågen är bra att kasta ut, för den kan förstöra mycket, vikten är inte lika viktig bättre att se sig själv i spegeln =D

kramar

2012-01-30 20:02:28 http://myflowergirl.blogg.se/
Annelie Esséus

6 storlekar???? Men va fan rent ut sagt! Det är ju hur mycket som helst!

Du ser inte alls galen ut, du ser ut som en riktig "hottie". :D

2012-02-03 09:55:36 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!