En aning av sommar.....

Publicerat 2012-06-06 16:40:46
.....på Lergatan! Under första halvan av dagen har solen värmt gött och min inspiration har flödat för att pyssla i trädgården. Gräsmattan har blivit klippt, blommor har planterats och rabarberpajen är gräddad. För mig är det en stark känsla som stiger i kroppen när jag pynta till det i min lilla täppa.
.
Igår hade jag besök av en kär vän som beställt en tavla. Jag ville stämma resultatet innan jag färdigställde den. Hon blev nöjd och det känns härligt när jag lyckats fånga beställarens önskning och nu är det bara att göra den sista översynen, korrigera och sedan signera. Skönt!
.
Nu ska jag fira svenska flaggans dag genom att ta mig en joggingtur i Mellsta och sedan koppla av med en god bok och en kopp kaffe bryggt på Zoegas mörkrost! Mums....
...
.

Foto // 2 kommentarer




Johanna - Fotoblogg!

Åhh vilka fina rosor! Och vackra bilder. :)

2012-06-08 15:45:29 http://lionfish.blogg.se/
Johanna - Fotoblogg!

Åhh vilka fina rosor! Och vackra bilder. :)

2012-06-08 15:45:30 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!