Framme!

Publicerat 2012-03-19 19:59:24

Nu är jag äntligen framme! Har installerat mig på hotellet och det känns riktigt skönt! Bilden är tagen med min IPhone från mitt hotellrum. Det ska bli riktigt spännande att få se staden i dagsljus.

Resan har tagit många timmar och jag har haft tid till eftertanke. Tankarna har svävat emellan mitt kreativa inre och den byråkratiska vardagen. Hur hälsosamt kan det egentligen vara? När jag sätter mig i flygtaxin får jag sällskap av en medelålders man. Mycket trevlig och ordentlig. Min blick fastnade mot den skånska horisonten och tankarna for iväg!

Dialogen satte igång..... vad arbetar du med frågade jag artigt....punktskatt svarade mannen...... Ojojoj.....hur orkar man jobba med punktskatt????... .....hahaha...... Stackars människa..... Hahaha.....jag har de ganska bra i alla fall!


Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!