Fredag igen!

Publicerat 2012-03-30 21:00:21
Nu är det helg och jag verkligen njuter av att få vara ledig. Nu kommer jag att ha fokus på att ha fokusera på att återhämta mig och att försöka hitta min inre energin. På måndag kommer jag att åka till Malmö för att jobba några dagar och jag hoppas att kunna få träffa min son men också några av mina bloggkompisar. En från Helsinborg, Helena Kulle och Johanna Larsson, Malmö som är superduktiga fotografer. Kanske kan de ge mig massor av energi. Brudar, vi ses!
.
Nu sitter jag och tittar på Let´s dance och hoppas på att Magnus S ska ge mig lite fantasier och energi. Hoppsan...Lena, du är för gammal...hahaha...
.
Resten av helgen kommer jag att fokusera på att träna min lilla kropp och vila.
.
Kram till er alla

Blandat // 2 kommentarer




Marie

Njut nu av helgen och samla ny enegri

Stor kram

2012-03-30 21:25:29 http://myflowergirl.blogg.se/
Annika - drömmen om 11 barn

Kikar in för att önska dig en trevlig helg!




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!