Mosters pojkar!

Publicerat 2012-03-04 17:17:30
...
Den här helgen har jag haft besök av, min systers pojkar, David och Richard. Vi har haft det så trevligt med många timmar vid matbordet och med spännande samtal. Visst är de snygga!!!
...


Rätten på bilden här ovan är en lasagne innehållande chevré, tomater, svamp och massor av annat gott!
En av mina favoriter! MUMS
...
Nu är det dax att packa väskan igen för några dagar i Malmö. Jobb som vanligt men den här gången kommer jag att övernatta hos Björn och Rocky. De ska verkligen ge dem chansen att få  pyssla om mig riktigt ordentligt...hahaha....jag längtar efter att få träffa dem igen.

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Ohh så mysigt och gött och sicka snyggignar =D

2012-03-04 19:45:04 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!