Drop-in Art

Publicerat 2012-11-18 14:41:39
Idag har jag fått vara kreativ genom att besöka Stpl Malmö. Ett ställe där man har möjlighet att utveckla konst med spillmaterial från företag i Malmö. Det var riktigt inspirerande och jag lyckades få till några häftiga grejer. Jag kan tyvärr inte visa resultatet därför vi börjar närma oss jul.
 
 
Den här lilla underbara varelsen satt under en timme och bara iakttog mig! Man kan ju inte annat är bli förälskad.

Blandat // 2 kommentarer




Annelie Esséus

Men gud så söt, klart du blev kär, det förstår jag!
Och vilket härligt ställe du besökt, det där måste vara nåt nytt, tror inte det fanns när vi bodde där?
Just nu är jag inne i en "längtatillbakatillmalmö" period. Saknar klimatet, både vädermässigt och annars. Jag gillar inte den mörka vintern häruppe.
Du får väl visa dina alster EFTER jul, då alla fått sina klappar, önskar "galenpannan" ;)

2012-11-18 16:28:40 http://esseus.se
Marie

Ohh sicken sötis och så trevligt du varit iväg på =D

2012-11-18 16:41:15 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!