En ny helg!

Publicerat 2012-11-30 17:49:24
Nu är det fredag och vi är på väg in i en julmånad. Det känns faktiskt riktigt skönt att vi passerat november, trots att jag tycker att den gått hyfsat bra. Den här helgen får jag besök av en kär vän från Borlänge. Tanken var att jag skulle hämta henne vid tåget vid 19.00 och sedan var ett bord bokat på restaurang V.E.S.P.A. Tyvärr har jag fått avboka restaurangen pga. att tåget beräknas komma två timmar till Malmö. Det får bli en mysig middag i mitt "pörte".
 
 
Imorgon kommer vi att starta dagen med en lång "brunch" och sedan bär det av til Köpenhamn för att shoppa, äta och besöka Tivoli. Ser verkligen fram emot det.

Blandat // 1 kommentarer




Monika

Önskar dig en härlig helg och fin första advent! Tycker också det är skönt att november är över. Din avijakt lät otroligt rolig! Eller, inte för dig, men jag hade velat se det. ;-) kram

2012-12-01 10:40:15 http://Monnetankar.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!