Fullträff!

Publicerat 2012-11-02 17:31:29
På min nya arbetsplats försöker jag bekanta mig med min omgivning. En av cheferna från avdelningen kom fram och hälsade. Vi började prata om Malmö och kom osökt in på våra intressen. Jag berättade om mitt intresse för målning och han hade samma intresse. Han hade en idé om att vi skulle skapa en kurs i oljemålning i fritidsföreningens regi och försöka få kontakt med en konstnär som har kunskap att vägleda oss vidare i vårt uttryck...............herregud vad underbart kul! Jag som dagen innan lagt ner tid på att googla för att hitta en kurs och....woops......så finns den där......
 
 
I´m happy!

Blandat // 3 kommentarer




Marie en Småländsk Dalkulla

Neejjj vad rooooligt, perfekt ju. Så vacker tavla

2012-11-02 19:47:44 http://myflowergirl.blogg.se
leif

Hej Syrran och lycka till med ditt "nya" liv i Skåne. Tavlan är jättefin och påminner lite om vår stora familj så om den är till salu så är vi intresserade. Kram

2012-11-03 11:01:20
annelie

Härligt!
Och jag gillar verkligen din tavla, urläcker!

2012-11-04 11:13:00 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!