Hemma på min gata!

Publicerat 2012-11-10 12:49:00
Första gången jag kom till adressen och tittade på lägenheten reagerade jag på att det var insyn i lägenheten och mina grannar, mitt emot, kändes lite väl nära. Hmmm....kommer jag att klara detta. Nu har jag bott ett tag och tycker att det är ganska OK!
 
 
Jag tycker det är riktigt mysigt när minna grannar går ut på sina balkonger. Tyvärr är det dålig mobiltäckning i lägenheterna varför alla måste gå ut på balkongen för att få kontakt. Vidare sitter många och dricker en kopp kaffe, läser en bok eller tar en rök i sin egen svär. Av någon anledning känner sig ingen störd av situationen.
 
Vidare på kvällarna kan jag se hur människor rör sig i sina lägenheter men jag bryr mig inte om vad de gör utan upplever det som att jag har lite sällskap.
 
 
Nere på innegården arbetar fastighetsägaren med att utveckla och jag tror att det kommer att bli skitsnyggt. På kvällen är de olika delarna belysta och det är bara så underbart praktfullt.
 
 
Genomfarten över innergården är dekorerade med två stora muttrar och skryvar står osymetriskt utplacerade. Det är så läckert!
 
Allt, för mig, har fallit på plats och jag stormtrivs!

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Ohh ser ju jättetrevligt ut och låter som ett toppenställe, härligt att du trivs =D
Kramar

2012-11-10 17:27:01 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!