Nu har den kommit!

Publicerat 2012-11-15 18:42:00
 
Jag har under en längre tid funderat på att köpa just den här blixten till min kamera men jag har avvaktat därför det har funnits så mycket annat jag behövt lägga mina pengar på. Nu ligger den här bredvid mig i soffan och jag känner mig oerhört nöjd.
 
Idag har jag arbetat hemma därför att fastighetsägaren hade hantverkare som skulle komma och byta ut reglagen på mina element. Jag har haft massor av livemeetingmöten och mitt under ett sådant kom två killar. Jag fortsatte med mitt och de gjorde sitt. När de var klar kom en kille fram till mig där jag satt, han lade sin hand mot sin bröstkorg och bugade. Det kändes så fint och artigt och osvenskt. Jag log för mig själv när de lämnat lägenheten. Det var väldigt länge sedan jag hade just den tacksamhetskänslan.
 
Vi har mycket att lära!

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Ohh vad roligt, nu får du fota massor

2012-11-15 22:19:15 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!