V.E.S.P.A

Publicerat 2012-11-01 17:14:47
Idag har jag ätit en god lunch på restaurang V.E.S.P.A. Det är en italiensk resturang med en inredning som anspelar på just "Vespa". Det var lite väl mycket med folk vid tillfället varför jag fick nöja mig med bilderna här nedan. Ni ska veta att laxpastan var sagolik.
 
Imorse när jag cyklade till jobbet blåste det friska vindar och jag fick jobba på bra för att ta mig fram. Den tanke som slog mig var: "ska det fortsätta så här hela vintern kommer mina lår att motsvara en hockeyspelares". Snacka om motvind.
 
 

Blandat // 2 kommentarer




Annelie Esséus

Hej där! Det ser fantastiskt gott ut det där, och kannorna, så läckert
Maraton på Hawaii, klart du ska haka på, gud vad häftigt det måste vara. Och vilken resa!
Glöm nu inte att uppdatera dig under personligt, du bor inte i Dalarna längre! ;)

2012-11-01 17:40:02 http://esseus.se
Marie en Småländsk Dalkulla

Ohhh så trevligt ställe det verkar vara & snyggt med kannorna där i rad

2012-11-01 18:34:43 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!