Ful dag!

Publicerat 2013-04-07 20:08:07
Idag har jag haft min fuldag som återkommer varje söndag. EnfFuldag innebär att jag är ännu fulare än vanligt och att jag inte gör någonting åt mig. Jag gillar att ha en dag då jag bara hasar omring, inte målar mig, byxorna uppknäppta och håret uppsatt i en klämma. De ni....har ni någon fuldag?
 
Jag känner att jag håller på att bli knäpp på apilvädret. Idag har det snöat hemma på min gata och det är inte alls bra. Iaf så har jag inte varit ute men bara det att veta att våren är på gång gör att jag vaknar till. Skärpning!
 
Bilden har inget med texten att göra!
 
En av fotograferna jag träffade i helgen hade ett inlägg om säkra vårtecken. Han påstod att förr kunde man se på tjejernas kjollängd att våren var kommen. Numer går tjejer med kort kjolar året om så är det tjockleken på stympbuxorna som visar på vårtecken.
 
 
 

Blandat // 3 kommentarer




Mari-Anne

'Fuldag'....hahaha den var bra.....det värsta är att i min ålder känns det som varenda dag är FULDAG....nästan iaf :( Kanske blir det bättre när våren gör entre, vi kan ju hoppas :)

2013-04-08 19:22:34
Marie

Ohh det är så skönt att ha sådana dagar, har sådan ikväll =D

2013-04-08 22:03:08 http://myflowergirl.blogg.se
annelie

Hahahahahaha, en fuldag, vilken bra idé!
Fast just nu tycker jag att jag har fuldagar minst 5 dagar i veckan.......;)
Vi kommer att ha adress Jungmansgatan, så det är inte de husen som ligger närmast Kockum, men samma gård, så du kan säkert ha sett huset. KUL!
Och tack för tröstande ord.

2013-04-11 03:23:09 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!