Sköna dagar!

Publicerat 2013-04-28 13:54:42
Som ni förstått av tidigare inlägg så har jag målat en del och så har jag tittat på hockey. Två passioner i ett drag, det ni!
 
Såg ni Hockeymatschen där kändisar möte OS-laget från -94. Jag har följt uppladdningen och sedan matchen som verkligen var underhållande. Nassim al Fakir var bara så kul och bra. Första gången han tog på sig målvaktsutrustningen rasade han rakt bakåt i omklädningsrummet. Hur kul som helst och jag kan även rekommendera er, som inte är idrottsintresserad, att titta på avsnitten från tidigare i veckan.
 
Jag älskar söndagar och som ni vet är det min fuldag och den här dagen är en sådan. Jag är ganska säker på att jag kommer att fortsätta att sitta i soffan fram till midnatt! 

Blandat // 2 kommentarer




Marie

jag önskar jag uppskattade söndagar bättre, jag tycker de är ångestladdade och långsamma, önskar jag kunde njuta mer

2013-04-28 19:57:57 http://myflowergirl.blogg.se
Mari-Anne

Håller med dig, hockeymatchen o programmen före var bara sååå bra och underhållande....meeeera sånt.
Söndagar är fuldagar, mycket bra uttryck, slapp och göraingenting dag (Y)

2013-04-30 17:25:35



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!