Malmö Ultra Bowl 5 - skatetävling

Publicerat 2013-08-18 17:57:42
Den här helgen har det varit en internationell skatetävling i Malmö - Västra hamnen. Det var riktigt spännande att sitta på läktaren och titta på allt som hände runt omkring mig. Det var barn och vuxna från alla samhällsklasser som var med och tävlade och som bara var där för att titta. Min ambition var att plåta häftiga hoppbilder men det var inte så enkelt. För det första satt jag alldeles för långt ifrån för att hitta de rätta vinklarna och få bort allt som skulle störa i bilden. Jag gjorde ändå mitt bästa.
 
Igår när jag kom hem blev jag risig och ville bara gå och lägga mig. Min plan var att ta mig in till city för att lyssna till bra musik men jag orkade helt enkelt inte. Jag är fortfarande inte kry och det känns trist men jag hoppas att jag piggar på mig till imorgon. Jag kan trösta mig med att festivalen fortsätter fram till fredag. Nej, nu ska jag krypa upp i soffan och vila lite.......
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Blandat // 3 kommentarer




Bildmagi

Jag tycker bilderna blev häftiga.
Krya på dig

2013-08-18 20:37:41 http://bildmagi.se
Ego (my self)

Det som är mest intressant i mina bilder är skatebrädans placering.

2013-08-18 21:45:47
anneli

Superhärliga livfulla bilder Lena. Och vi saknade dig på festivalen, det vet du, eller hur?

2013-08-25 17:56:48 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!