Malmöfestivalen

Publicerat 2013-08-17 11:12:34
Den här veckan är det festival i Malmö och hela stan har en puls och glädje. Det finna massor av musik och häftig mt från hela världen. 
 
Premiären var i går och inleddes av en kräftskiva på StorTorget i stan. Det påstås att det ska var världens största. Gruppen "Grus i dojjan" stod för underhållningen. Jag deltog inte i kräftskivan utan passade på att äta en underbar god risotto med svamp...ahhhh....
 
Jag hade sällskap av två vänner från Västra Hamnen och vi hade supertrevligt. Min kväll slutade med att jag lyssnade till höjdargruppen Boo Kaspers Orkester. De är så underbart bra.
 
 
Karin                                                                Kiki och Stavros
Berne och Kiki
 
 
Underbara ungdomar Stavros och Kiki
 
 
 
Stavningen var det väl lite si och så med!

Blandat // 3 kommentarer




Anonym

HUR KUNDE DU SKIPPA KRÄFTORNA??? Så gott o så kort säsong!

2013-08-18 11:23:04
Päivi

Lena, det var jag som skrev om kräftorna, glömde fylla i namnet! Smile..

2013-08-18 11:23:52
anneli

Vad faaan, har Bo Kaspers spelat??? Och det missade jag! Ja, du kan väl höra hur jag låter just nu antar jag..........;)

2013-08-25 17:59:49 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!