Efterlyst

Publicerat 2013-12-03 18:18:04
 
Jag har fått några samtal från vänner som följer mig på bloggen och de funderar över om det hänt mig något. De tycker att jag varit lite för frånvarande. Inte alls! Jag är vid full vigör men kanske några kg tyngre...hahaha....det visar på att jag lever ett gott liv och så ska det vara.
 
Som bilden visar är det fortfarande höstkänsla här nere i Malmö. Höstenperioden har gått så fort och jag blev riktigt överraskad av att vi redan är inne i julmånaden. Det låter märkligt men så är min känsla. Jag som norrländska är van vid att snön kommer i slutet av oktober och sedan rullar det på. Det brukar vara mörkt och allt känns trist. Jag märker stor skillnad av att det är ljusare här nere och det ger mig energi.
 
Kommande helg ska jag ta mig en tur till Uppsala för att besöka Pelle och Marit. Pelle har fyllt 30 år under november så det blir ett lite försenat födelsedagkalas och det ska riktigt trevligt att få träffa dem. Under nästa vecka är det dax för min andre son att fylla år. Hej och hå.....sedan är det julklapparna som ska inhandlas.
 
 
 
 

Blandat // 6 kommentarer




Maria-Thérèse

Snygg bild. Lite trevligt att vara saknad ändå?

2013-12-03 20:12:24 http://blog.afiori.com
anneli

Ha ha ha ha! Så är det ju här också, man HINNER helt enkelt inte blogga när man bor i söder.
Alltid nåt på G! ;)

2013-12-04 11:22:08
anneli

Ha ha ha ha! Så är det ju här också, man HINNER helt enkelt inte blogga när man bor i söder.
Alltid nåt på G! ;)

2013-12-04 11:22:09
anneli

Ha ha ha ha! Så är det ju här också, man HINNER helt enkelt inte blogga när man bor i söder.
Alltid nåt på G! ;)

2013-12-04 11:22:14
anneli

Ha ha ha ha! Så är det ju här också, man HINNER helt enkelt inte blogga när man bor i söder.
Alltid nåt på G! ;)

2013-12-04 11:22:16
anneli

Men HERREGUD! Vad hände här? Snacka om kloning!

2013-12-04 11:25:03 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!