Häftig pjäs!

Publicerat 2013-02-19 17:57:22
Den här pjäsen hittade jag i en inredningsaffär i San José i USA. Jag blev förälskad på direkten och funderade inte ens hur mycket den kostade. Den är lika stor som min digitala systemkamera med blixt!
 
Att jag varit frånvarande beror på att jag tagit mig igenom en jävulsk influensa med lite bakterier i halsen. Hostan har nästa slagit sönder mina lungor men nu är jag på bättringsvägen. När jag var som sjukas så kände jag att jag måste träffa en man som åtminstone kan mata mig med nyponsoppa och mariekex när jag blir gammal och skröplig. Det är inte lätt att vara ensam och sjuk....i min ålder....hahaha...
 
 

Blandat // 2 kommentarer




Mirre

Ja hua för dessa influensa tider, har ju också vart dålig, men är också på benen igen. Sicken häffans pryl =D
kramar

2013-02-19 23:04:32 http://myflowergirl.blogg.se
Peters bildmagi

Stackars dig.....ja,en man som tar hand om dig behöver du nog ;-)

2013-02-21 22:16:15 http://petersbildmagi.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!