Pir 39 - San Francisco

Publicerat 2013-02-13 16:28:50
 
Det tog min några dagar att komma in i miljön Amerika för mig. Först kändes det som att jag bara åkte bil på breda motorvägar och jag hade svårt att hitta referenspunkter som gör att man hittar. Jag tyckte att det såg likadant ut överallt. Ganska trist men till slut knäckte jag koden och förstod vart man skulle söka sig för att få se det annorlunda. Den här dagen besökte vi pir 39 i San Francisco. Det är en pir som består av två plan, affärer och plan 2 restauranger. Mitt i allt har man placerat ett tivoli. Kom ihåg att jag fortfarande talar om piren.
Vi hade det så mysigt tillsammans. Det blev inte så många bilder just den här dagen därför att jag blev så upptagen av min närvaro och samtalen.
 
 
Den här bilden är tagen i motljus och blev inte alls bra. Det gick inte att få till den rätta bilden. Jag kanske ska berätta mer om vad detta är för något. Jo, vid Pir 39 har staden placerat ut flytbryggor där vilda sjölejon ligger och gassar i solen. Vi sitter bara 10 m från djuren och dricker vårt kaffe och ni ska veta att det var ett j...a liv. Det är otroligt att staden är så tillåtande och jag tror att den känslan jag upplevde kommer att följa mig under resten av mitt liv.

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Ohh vilka söta tjockisar, men häftigt att sitta så nära dem =D

2013-02-13 23:28:07 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!