Tack för era synpunkter!

Publicerat 2013-01-13 20:02:33
Jag har varit sliten under ett långt tid och nu har jag tagit tag i detta. Målet är att jag ska vila upp mig och försöka komma igen så fort det bara går. När hjärnan är uttömd då är det inte lätt att vara kreativ.
 
Tack för era synpunkter och råd för hur jag ska hantera min blogg. Jag fortsätter att skriva om både stort och smått.
 
Jag kan börja med att skriva om min vanliga otur. När man flyttar in i en ny bostad tar det en tid innan man får saker på rätt ställen. Min klädkammare har varit kaos och jag planerade att ta tag i den under min julledighet. Som sagt, jag tittade in i klädkammaren. Vad möts jag av......en två meter lång klädstång hade lossnad från väggen och allt jag hade på hyllan och stången låg i en enda röra. Jag bara stängde dörren och gick därifrån. Jag tittade in igen efter några dagar och inget hade hänt (!!???). Stängde dörren igen. Oj oj...mina tankar gick kring om att jag kanske överbelastat och började fundera på lösningar. Efter två veckor ringde jag vaktmästaren och bad om ursäkt och beskev situationen. Ingen fara, svarade han.....det är många som råkat ut för samma sak och firman som gjort den dåliga monteringen fick komma tillbaka och åtgärda.
 
OK, det vara bara att tömma utrymmet och hela lägenheten var i ett enda stort kaos. Jag passade på att investera i en oval tyggarderob från IKEA. YES, jag monterar den inne i klädkammaren, bestämde jag...ni skulle ha sett mig....den anföll mig...och nu är det nästa utmaning att försöka få ihop den. Den får ligga till sig!
 
 
Ni ville veta lite kring fotoklubbens aktiviteter. Den här bilden tog jag på Micke under en fototräff där temat var "ljus". Vi arbetade med hur man som fotograf kan arbeta med naturligt ljus som ger effekt i bilden.

Blandat // 2 kommentarer




annso

åh, vad arger jag hade blitt!!

2013-01-13 20:38:39 http://kiingwood.blogg.se
annelie esséus

Så typiskt, aldrig får man vara riktigt glad.
Den där duschkrämen har jag fått så jag vet inte var man köper den. Men jag undrar om inte den finns på Åhlens, pröva där!

2013-01-14 03:22:15 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!