En mulen söndag!

Publicerat 2013-07-14 18:41:34
Det har varit riktigt skönt att få vila sig från solen idag. Nu har jag haft tillfälle att plocka lite hemma och göra några tester i Photoshop. Idag har jag testat att ljusa upp bilder och lagt på lite färg. I de här fallen är det turkos som slår igenom.
 
 
Bilen här ovan tog jag under den cykeltur som jag gjorde tillsammans med vänner under förra veckan. Det var kallt och det blåste rejält. Jag tycker den här redigeringen stämmer in på verkligheten.
 
 
 
Den är bilden tog jag på bryggan i förrgår. Ni kommer att få se hur ursprungsbilden såg ut vid tidigare publicering.
 
 
 
TYCKE OCH SMAK!
 

Blandat // 2 kommentarer




Reidun

Vad du är duktig Lena! och inspirerande! Bara så du vet!
Jag hoppas få en möjlighet att dejta dig igen det skulle vara så roligt!!!
Krampårä :)

2013-07-14 22:53:39 http://patraden.blogspot.se/
Lissen

Fina bilder, med så bra redigering

Ha en trevlig helg. // Lissen

2013-07-20 19:21:25 http://lissento.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!