Goodnight sun

Publicerat 2013-07-02 16:50:38
Igår var det premiär på "Goonight sun" i Västra Hamnen. Det är underhållning med trubadurer varje kväll kl. 21.00 och det tycker jag är häftigt. Igår var det lite väl kallt och blåsigt. Jag och Anneli Esseus hade en dag tillsammans då hon tog med mig till MÖLLAN och visade mig alla små butiker som säljer mat från hela världen. Hur häftigt som helst. Det kommer att bli ett fredagsnöje för min del.
 
Ikväll ska jag installera Photoshop i min nya dator och därefter sätta fart med redigeringen.
 
Anneli lyckades fånga mig på bild igen och det är inte varje dag det händer. Här lite egobost från mig!
 
 
 

 
 
 
 

Blandat // 2 kommentarer




Marie

Snygg du är, samt så trevligt ni har det du och din nyfunna vän =D

2013-07-02 21:16:48 http://myflowergirl.blogg.se
Rantamor på näthinnan

Förstår att du trivs med Anneli, en himlans trevlig småbusig tjej som jag också skrattat gott tillsammans med.

Ha en fotrsatt trevlig sommar.

2013-07-11 09:50:54 http://rantamor.blogspot.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!