Belöning!

Publicerat 2013-03-25 15:44:30
 
 
 
Nu har jag gjort två investeringar till min kameraväska. Ett 50 mm fast objektiv och 70-200 tele. Det ska bli så spännande att få testa dem och jag hoppas innerligt att de hinner komma den här veckan. Jag kommer att få besök av vänner från Värmland och mina söner kommer att vara på plats och de kommer naturligtvis att utsättas för plåtningar.
 
Jag har varit dålig med att göra uppdateringar men det beror på att jag haft massor att göra. Det har helt enkelt inte funnit så mycket att berätta men det kommer att bli bättring. Solen lyser över mig och värmen är på väg tillbaka. Över påskhelgen kommer jag att ta med mina vänner på en konstrunda. Många konstnärer har utställning och ingår i en påskkonstrunda. Allt från Helsingborg till Trelleborg. Det ska bli så spännande.
 
Ikväll måste jag försöka mocka spiltan, alltså städa. Det kan kännas riktigt befriande när vårsolen tittar fram. Man städar in våren.
 
 

Blandat // 1 kommentarer




Åke

Vad kul! Jag köpte nyligt ett 70 mm, men inser att ett 50 också behövs. Nu fick jag spark i baken... Tack :)

2013-03-27 06:42:54 http://www.nacka144.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!