Hög och lågt!

Publicerat 2013-03-02 15:30:00
Den här veckan har förkylningen återkommit och jag har känt mig riktigt hängig. Jag tror att det är min 4:e vecka med hosta och feber till och från. Det sliter men det är bara att gilla läget. Trots att det kliar i halsen så har jag försökt att varje dag ta mig en timmes promenad runt Västra Hamnen och Ribersborg. Vädret är så fantastiskt härligt och vyerna sitter inte ivägen. Det är så härligt att kunna möta vindarna från havet och omslutas av massor av människor som poppar fram bara solen visar sig.
 
Bilderna här nedan tog jag för några dagar sedan. Solen sken men det låg ett dis över Malmö som var magiskt. Det känns som om att våren är på gång.
 
Den här bilden tog jag i snett motljus och den känns lite märklig. Ett rymdskepp som landat.
 
 
En viss skillnad för här har jag solen snett bakom mig och bilden blir direkt mycket skarpare.
 
 
 
I den här bilden gör sig soldiset påmint!

Blandat // 1 kommentarer




Marie

Så fina bilder och fortsätt krya på dig, tycker också att jag hostar lite emellanåt än =(

2013-03-03 18:22:05 http://myflowergirl.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!