Massor av intryck

Publicerat 2013-10-29 18:53:18
Just denna vecka, närmare bestämt den 26 oktober, för ett år sedan gick flyttlasset från Borlänge till Malmö. Det här beslutet är inte något som jag ångrat utan varje dag har varit underbar. Massor har hänt och många goda vänner har jag fått. Allt känns bara bra!
 
Den här veckan har jag även fått uppleva en riktig storm som drog över Skåne. Själv bor jag i ett bostadsområde som ligger ute i ett fd hamnområde och ni ska veta att vinden ven ordentligt runt husknutarna. Det var tur att ovändret drog över på ett par timmar.Verkligen spännande.
 
Den här eftermiddagen hade jag besök av kära Anneli och vi åt en härligt sopplunch tillsammans. Det är så att hon arbetar natt på akuten i Malmö och hon hade precis stigit upp när det var dax för mat. Hon är störtskön med en tydlig framtoning, humor och en hjärna som ständigt arbetar för högtryck. Bl.a. är telefonen i fokus....hahaha
 
 

Blandat // 1 kommentarer




anneli

Skulle min hjärna gå på högtryck? Känns inte så, inte idag i alla fall. ;)
Jag är verkligen glad att du tog beslutet att flytta hit.
Det var förutbestämt att vi skulle mötas här tror jag, och vem vet vad våra vildhjärnor kommer att koka ihop i framtiden? ;)

2013-10-29 22:56:59 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!