Copenhagen here we go!

Publicerat 2014-02-24 17:30:54
Imorgon kl 07.05 stiger jag på bussen "Grå Hund Malmö/Copenhagen" med Anneli Esseus mot Köpenhamn. Det är länge sedan jag kände en sådan längtan efter en fotodag och en dag tillsammans med en vän, all alone!
 
Jag kommer att ha med mig min kamera och lite rekvisit för att skapa en historia i mina bilder, Naturligtvis ligger clownnäsan redan i fickan men annat kommer ochså att åka med. NATURLIGTVIS kommer jag att använda mig av CLOWNEN Anneli i mina motiv för ni ska veta att där finns det inga hämningar. Det ska bli riktigt spännande.
 
Inte nog med det kommer jag att ta med mig ett block och en penna för jag fått höra en historia som jag bara inte kan släppa och måste dokumentera. Jag tror att resan kommer att ge mig massor av kraft och inspiration för att utveckla berättelsen. 
 
Det bästa av allt är att jag tagit ut semester och det ger mig känslan "Ingenting kan stoppa mig, ni kommer hitta mig som död"....inte riktigt så men ingen kan stoppa mig.
 
Hoppas kunna dela med mig av några granna bilder redan imorgon.
 
Hörs!

Blandat // 3 kommentarer




anneli

Yeeeeeaaaaaaaaaa, here we go!

2014-02-24 18:45:10 http://esseus.se
Bildmagi

Låter jättespännande . Ser fram emot att se bilder. :-)

2014-02-24 19:02:04 http://bildmagi.se
Lena Schedvin

Ser fram emot att få se vad du får ihop. Kram

2014-02-24 22:15:23



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!