Fredag

Publicerat 2014-07-25 12:34:28
 
Det vackra vädret fortsätter men idag jag håller mig i skuggan. Många veckor i solen gör att kropp och själ behöver lite vila därför kommer det att bli några timmar på balkongen bakom en bok. Det enda som kommer att oroa mig är att jag ska glömma min tid hos frissan idag vid 15.30. Jag får sätta telefonen på larm :-D
 
Igår hade jag en middag för mina vänner Anneli Esseus med man. Vi hade det riktigt mysigt. Kvällen avslutades med en drink på en bar i Västra Hamnen. Det är otroligt att det går att sitta ute till midnatt utan att behöva frysa. Riktig medelhavskänsla.
 
Bilden ovan är en siluett av delar av Västra Hamnen och himlen speglar sig underbart i vattnet.

Blandat // 1 kommentarer




Bildmagi

Underbar,stämningsfull bild

2014-07-25 13:58:16 http://bildmagi.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!