Om mig

Publicerat 2009-10-27 16:04:19
Uppvuxen i Norrland och bor numer i Dalarna. Jag har alltid varit intresserad av färg och form. Har fuskat med olja, kroki, vävning m.m. I vår släkt är det många som utvecklat sin förmåga med att måla, rita, arbeta med smide och bygga olika instrument. Min passionen är oförutsägbara konstverk som lockar ens fantasi. 

Jag har en dröm om att öppna ett galleri inom några år. När jag de senaste åren följt vissa bloggar har även mitt intresse för fotografering kommit tillbaks. När jag var ung ville jag bli fotograf men mina föräldrar tyckte något annan. Jag är yngst av sju syskon och mina föräldrar ville bara att vi barn skulle bli självförsörjande så snart som möjligt och det innebar att ta en anställning inom kommunen eller staten. 

Jag har även en passion för rock och särskilt kvinnliga rockartister. Jag gillar rå, häftig musik som tar den plats den behöver i min kropp. Vidare tycker jag även om jazz, Soul, R&B, hårdrock, bara den levererar.

Blandat // 5 kommentarer




marit

OJ! det har var en trevlig overraskning! kul att se!! ska bli roligt att lasa! sjalv sitter jag pa ett internetcafe i Uyuni-Bolivia. Vi har haft lite problem med hojden (ca3500m over havet..) sa vi ar lite yra men annars har vi det toppen!! ska bege oss ut i saltoken har imorgon eller overmorgon, ska bli haftigt! lycka till med bloggandet! kram fran marit!

2009-11-06 21:35:08
Marie-Louise

Hej Lena!



Först en god fortsättning på julen.

Det var riktigt roligt att läsa din blogg. Du har verkligen fått till den bra. Jag kommer fortsätta "kika in" på den.

Kram

Marie-Louise

2009-12-29 19:41:00
Leif

En jättefin blogg har Du och vi tittar in nu och då och på så sätt lär vi känna Dig på ett härligt och spånnande sätt. Du år "skitmysig" lillasyster. Love you.



2010-03-02 18:39:03
Min fotodagbok

Jag tittade in på din blogg. Den är så inspirerande och estetiskt tilltalande. Hit kommer jag nog säkert tillbaka. Kram//Gittan.

Iwan Karlsson

Hej Lena.
Läste just din "Om Lena" och ser att du bor kvar i Dalarna. 😉
Kan av läge för en flytt även på bloggen. Just a thought.
Här är är det några dagar kvar innan vi kan säga att det är vår.
Ha det bäst
IwanK.

2014-03-11 21:15:36



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!