2010 stundar

Publicerat 2009-12-30 19:20:25
Nu stundar det nya året och jag tror att 2010 kommer att bli ett bra år!
Ladda med fyrverkerier
---
Klänningen på - fyll glasen!
---
Bra dricka!
God Mat!
---
Vacker dukning
---
och
---
Glasögonen på!
GOTT NYTT ÅR!

Blandat // 2 kommentarer




ANNSO

Sv; åh, jag är sämst på att förklara. Men på mitt photoshop så finns det olika rutor på vänstra sidan.. med olika alternativ, tex om man vill ta bort röda ögon eller beskära någonting. En av rutorna ska det finnas ett T på och när jag trycker där så kommer jag dit där man skriver text på bilderna. trevlig helg själv! KRAM



P.S jag tycker vi ska en gång i månaden ha familjemys allihopa! det måste ju finnas någon dag på en hel månad alla kan samtidigt :)

2009-12-30 20:30:37 http://kiingwood.blogg.se/
Lena Rollmar Kårén

Tack Annso!



Naturligtvis måste vi kunna fixa det!



Gott Nytt År tillönskar jag dig!



Kram

2009-12-31 07:14:53 http://rollmar.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!