Dag 2 Gran Canaria

Publicerat 2009-12-18 15:52:43
---
Julpynt i värmen som känns helt fel för mig. På flera balkonger har folk
hängt jultomtar där jag fick upplevelse av de var avrättade .
---
Bilden till höger är en interiörbild från vårt sovrum!

Blandat // 2 kommentarer




ANNSO

jag fick pappas sms. Har inga pengar på telefonen så jag kan inte svara. men här går lika bra kanske :) Jag satt i telefonen när pappa ringde, därför tutade det upptaget. & markus tackar så mkt för att beställningen är gjord. Jag kan tänka mig att ni har det fantastiskt bra där nere. Här i sverige ligger det nu på 16 -, brrr! så njut säger jag bara :) kram på er

2009-12-18 17:03:28 http://kiingwood.blogg.se/
Anonym

Ni ser ut att ha det underbar! Sköt om er och njut av värmen som ni är värda. Sköt om er så ses vi när ni kommer hem. kramar / bella

2009-12-18 21:28:53



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!