Det är inte långt kvar till jul

Publicerat 2009-12-10 16:33:58
Idag har jag fått kontakt med en bloggkollega, som givit mig massor av inspiration från hennes blogg. Jag blev så glad när hon lämnat en kommentar. Om ni har lust får ni gärna kommentera mina inlägg.


Gå gärna in och titta på www.junitjejen.se.


Som nykläckt bloggare har mycket att lära för att höja kvalitén på mina presentationer. Idéer finns men A O är att presentera dem på ett vackert sätt. Jag har skaffat mig en ny kamera men saknar en bra blixt, stativ och ett redigeringsprogram. Allt kan bara bli bättre!
---
Blinka lilla stjärna där......
Nu har jag försökt ladda upp fler bilder men misslyckats.
Jag återkommer senare med fler inlägg!

Vänskap // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!