Nyårslöfte

Publicerat 2009-12-31 07:34:59

Nu är det nyårsmorgon och jag sitt ensam i min tysthet och funderar över alla mina nära och kära. Vilken tur jag har haft som fått fina barn och att de har det bra. Jag tänker också på mina 6 syskon och mina föräldrar som inte längre finns bland oss. Hur har dom det i sin lilla himmel? Min bror Lennert som gick bort i cancer för några år sedan, sitter han på samma lilla moln, som mina föräldrar, och har det bra? Jag hoppas det!

 

 

Tankarna går även vidare till ev. nyårslöften. Igår till fikat på jobbet tog jag upp just den frågan och alla protesterade. Inte skall man lämna ett löfte, som man inte kan hålla, var svaret. Kanske är det så men jag vill ändå inte släppa den tanken. Jag kommer att lämna ett nyårslöfte som jag anser måste hållas och jag tror inte att det kommer att bli så svårt.

 

 

♥♥♥

 

Mitt löfte är att göra 5 goda saker varje dag som ger en annan människa glädje!

Det kan innebära att jag säger något vänligt till någon, hjälper något....


♥♥♥

 

 

Här nedan har jag laddat hem en video med låten Angels med Robbie Williams och det är en av världens vackraste låtar. Den passar in en dag som idag.

 

 

 

När det ljusnat och vädret tillåter kommer jag att ta kameran och åka ut och fotografera lite!


Vänskap // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!