Hotel Fox - Köpenhamn

Publicerat 2009-11-06 14:28:09
Ni måste gå in på hotell Fox hemsida på nätet. Hotellet ligger i Köpenhamn och har hittat en unik affärsidé. Det speciella är att hotellet utvecklats genom att de anlitat unga konstnärer från hela världen, som fått sätta sin egen prägel på varje rum. Rummen är fantasifulla och annorlunda.
Det skall heller inte vara särskilt dyrt, i förhållande till andra hotell, att boka ett rum för en natt. Runt 1000kr/natt.
Jag kommer att boka in mig vid tillfälle bara för att få uppleva och finna inspiration. Tyvärr är jag lite dålig på att skapa länkar på min blogg varför jag inte lyckats i detta inlägget. Kommer att lära mig med tiden.
Gå gärna in på hotel Fox hemsida. Den är underbar!

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!