Igår fick.....

Publicerat 2009-11-10 15:29:18
..... jag en hälsning från Marit, min son Pelles flickvän som är på en långresa i Sydamerika. Jag blev så ofantligt glad och jag längtar så mycket efter henne. Ibland undrar jag varför jag tycker så mycket om mina söners flickvänner? Efter timmar av analys har jag kommit fram till att det beror på att jag äskar mina söner enorm och det underlättar att älska hela konceptet som finns runt dem......... Jag följer Marit på hennes resedagbok och kan utläsa att resan är spännande och minnesvärd........
---
---
Som hon nämner på kortet påstås det:
"Gud skapade världen på sex dagar och på den 7 skapade han Rio"
Visst blir man sugen på att åka till Brasilien!

---


Marit och Per

Här en bild på två av mina 8 älsklingar

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!